Μουσείο Μύλου Παππά / Pappa’s Mill Museum – giorgos tsitras

Μουσείο Μύλου Παππά / Pappa’s Mill Museum

― info

Ο Μύλος του Παππά ιδρύθηκε το 1892. Στα 90 χρόνια λειτουργίας του ακολούθησε τις τεχνικές εξελίξεις στον τομέα της αλευροβιομηχανίας. Το 1998 κηρύχθηκε διατηρητέο μνημείο από το ΥΠΠΟ.

Pappas’ Mill was founded in 1892. It incorporated the great technical advances which took place in the flour milling industry throughout its course of operation which lasted for 90 years. In 1998 it was declared a scheduled monument by the Hellenic Ministry of Culture.

Σήμερα, το Μουσείο Σιτηρών και Αλεύρων είναι τμήμα ενός δυναμικού πολιτιστικού χώρου της πόλης. Τα βοηθητικά κτήρια του εργοστασίου, που κάποτε ήταν αποθήκες, γραφεία και στάβλοι, φιλοξενούν τις λειτουργίες του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Λάρισας, το θέατρο του Μύλου, τη Φιλαρμονική του Δήμου, σχολή χορού, το κουκλοθέατρο «Τιριτόμπα» και το μουσείο κούκλας. Στο συγκρότημα υπάρχουν χώροι ψυχαγωγίας, ενώ το καλοκαίρι η αυλή ζωντανεύει με το θερινό σινεμά που λειτουργεί εκεί.

Today, the Wheat and Flour Museum welcomes visitors to a dynamic cultural space of the city. The old storage houses, the stables and the offices are home to the Thessalian Theatre, the Philharmonic Society of Larissa, dance schools, the puppet theater and the Museum of Puppetry, even the outdoor cinema.

client
Larissa (Municipality, Greece)
Contractor
Ευγενία Σταυράκη, Μουσειολόγος ΜΑ
photo
© Tloupas

go to top go to top